ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص تاثیر افزایش تعرفه تجهیزات مخابراتی بر روی اپراتور‌های تلفن همراه گفت: براساس برآورد مخابرات افزاش تعرفه‌ها حدود 200 میلیارد تومان هزینه‌ اپراتور اول و بیش از این رقم اپراتور دوم و نیز تالیا را افزایش می‌دهد.

وفا غفاریان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از کاهش تعرفه تجهیزات مخابراتی در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حال حاضر عملیات کارشناسی متعددی بر روی تعرفه تجهیزات مخابراتی انجام شده که امیدواریم تا هفته آینده نتایج آن مشخص شود.

وی ادامه داد: این تعرفه‌ها در حال بازنگری است تا با رشد معقول‌تری افزایش یابد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از کاهش تعرفه تجهیزات مخابراتی به زیر 50 درصد خبر داد و گفت: به احتمال فراوان میزان کاهش تعرفه تا هفته آینده نهایی می‌شود.

وی در خصوص افزایش هزینه‌های اجرای پروژه‌های مخابراتی بویژه شبکه تلفن همراه اظهار داشت: برآورد مخابرات این است که این افزاش تعرفه‌ها حدود 200 میلیارد تومان هزینه انجام پروژه‌های اپراتور اول و بیش از این رقم بر روی انجام اپراتور دوم و نیز تالیا تاثیر بگذارد.

وی تاکید کرد: افزایش تعرفه می‌تواند بر روی روند اجرای پروژه‌ها تاثیرگذار باشد و اجرای آنها را به تاخیر اندازد.

غفاریان توضیح داد: با توجه به اینکه بالا رفتن تعرفه‌ها ناگهانی بود و تمام قراردادهای پیمانی و GC با ملاحظه تعرفه قبلی صورت گرفته تنظیم مجدد این قراردادها با تعرفه جدید بر روی مدت زمان اجرای پروژه‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

  • ۸۵/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">