ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

500 شهر زیر پوشش 3G همراه اول می‌رود

| يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، با بر تاکید بر اینکه تا کنون حدود 270 شهر از پوشش نسل سوم همراه اول برخوردار شده اند، گفت: تا پایان امسال شهرهای برخوردار از پوشش نسل سوم همراه اول به 500 شهر خواهد رسید.

وحید صدوقی با بیان اینکه طرح‌های همراه اول در استان کهگیلویه و بویراحمد با سرعت خوبی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته 36 سایت نسل سوم تلفن همراه را در شهرهای این استان راه اندازی کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، با بیان اینکه 17 سایت جدید تا یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد، تصریح کرد: با این افزایش، 53 سایت نسل سه در شش شهر استان خدمات لازم را به مردم ارایه می‌دهند.

وی ادامه داد: در راستای توسعه سایت‌های نسل دوم برای تکمیل پوشش جاده ای، روستاها و تکمیل پوشش در منطقه، طی یک سال گذشته نیز 51 سایت راه اندازی شده است.

صدوقی با بیان اینکه تا سه ماه آینده نیز 51 سایت نسل دوم در استان راه اندازی می‌شود، گفت: با این افزایش تعداد سایت‌های نسل دوم در 17 شهر و 1590 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد به 343 سایت همراه و 151 سایت GSM روستایی افزایش خواهد یافت.

وی در پایان گفت: مجموع سرمایه گذاری همراه اول در استان کهگیلویه و بویراحمد 37 میلیارد تومان است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">