ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گفته دست اندرکاران حوزه بازار، روند نوسان قیمت‌های موبایل متوقف شده و هم اکنون بهترین زمان برای خرید است.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی تهران با اشاره به استمرار تثبت نرخ ارز در کشور اظهار داشت: چند ماهی است که قیمت تمامی کالاهای دیجیتالی به خصوص گوشی موبایل روند با ثباتی به خود گرفته است.

ابراهیم درستی افزود: با شرایط پیش آمده در بازار تلفن همراه بهترین زمان برای خرید مشتریان است چرا که قیمت‌ این وسیله ارتباطی و دیجیتالی به تعادل ممکن رسیده است.

به گزارش موبنا، وی با اشاره به اینکه گوشی موبایل در سبد خرید خانوارهای ایرانی قرار دارد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و همچنین قدرت خرید مردم بیبشترین تقاضا در خصوص گوشی‌های 400 هزار تومانی صورت می‌گیرد.

درستی شرایط فعلی بازار تلفن همراه را آرام دانست و گفت: با تثبیت نرخ ارز این بازار پرهیاهو رنگ آرامش به خود گرفته و پیش بینی می‌شود این وضعیت تا اواخر سال نیز ادامه داشته باشد.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی تهران همچنین با اشاره به اینکه 75 درصد از مردم از گوشی‌های زیر 500 هزار تومانی استفاده می‌‌کنند،‌افزود: با توجه به قدرت اقتصادی مردم تنها حدود 25 درصد از کاربران این کالای ارتباطی از گوشی‌های بالای 500 هزار تومانی استفاده می‌کنند.

  • ۹۲/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">