ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

90 درصد استان‌ها امسال به ADSL تجهیز می‌شوند

| جمعه, ۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

تعاون برنامه ریزی و بررسی اقتصادی شرکت مخابرات ایران گفت: 90 درصد استان های کشور در سال جاری به اینترنت پرسرعت( adsl ) متصل می شوند.

به گزارش ایرنا، 'کاظم ابراهیمی' در مراسم افتتاح 37 پروژه مخابراتی در قم اظهار داشت: این اقدام در چارچوب برنامه های پنجم توسعه و با توجه به نیازهای ارایه شده از طرف استانداران هر استان برای استفاده بیشتر از اینترنت و اینترات صورت می گیرد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مخابرات در پیشرفت کشور اظهار داشت: امروز اهرم توسعه در بستر مخابرات قرار دارد.

ابراهیمی در ادامه با اشاره به پیشرفت های روز افزون مخابرات ایران اظهار داشت: امروز مخابرات ایران بزرگترین اپراتور در بین 15 کشور شمال آفریقا و خاورمیانه است.

وی علت این موفقیت را در اختیار داشتن بیش از 25میلیون تلفن ثابت و 45 میلیون تلفن همراه عنوان کرد،و افزود: ایران بزرگترین اپراتور حتی در بین کشورهای پیشرفته بر حسب جمعیت است.

این مقام مسوول در شرکت مخابرات کشور با اشاره به قدرت و نفوذ شرکت مخابرات ایران در کشور اظهار داشت: این شرکت در بیش از یکهزار و 260 شهر و 35 هزار روستا حضور فعال و در بیشتر جاده های کشور هم حضور فیزیکی دارد و بی تردید کمتر شرکت مخابراتی در دنیا دارای این ویژگی است.

ابراهیمی افزود: در استان قم بیش از 400 هزار تلفن ثابت و 800 هزار تلفن همراه وجود دارد.

  • ۹۰/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">