ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

AOL ایمیل هوشمند ارایه می‌دهد

| جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

با گسترش استفاده از شبکه های پیام رسان موبایلی و شبکه های اجتماعی کاربرد ایمیل بسیار محدود شده و حالا AOL قصد دارد خدمات ایمیل جذابی ارائه دهد تا استفاده از آن را دوباره احیا کند.

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، سرویس یاد شده که AOL Alto نام دارد به کاربران امکان می دهد تا هم به خدمات عادی پست الکترونیک دسترسی داشته باشند و هم در صورت تمایل از نمایی موسوم به dashboard استفاده کنند. در صورت استفاده از این نما اطلاعات کلی ایمیل ها در سمت راست و بالای صفحه نمایش داده می شود و با کلیک بر روی هر یک از آنها می توان به جزییات بیشتری دسترسی یافت.

همچنین این سرویس هوشمند اطلاعات مربوط به ایمیل های ضروری را در هر زمان که مناسب تشخیص دهد در صدر و در برابر دید شما قرار می دهد. به عنوان نمونه، اگر شما دو ماه قبل بلیط یک سفر خارجی را خریداری کرده باشید و روز قبل از سفر بخواهید اطلاعات آن را از ایمیل خود استخراج کنید، نیازی به جستجوی فراوان در Inbox ندارید. زیرا خدمات ایمیل یاد شده با هوشمندی اطلاعات مورد نیاز را در صدر مواردی که باید در دسترستان باشد، قرار می دهد و حتی به شما امکان می دهد تا به کد QR بلیط دسترسی یابید.

بعد از فرود هواپیما در مقصد هم ایمیلی که مربوط به تایید رزرو هتل است به شما یادآوری می شود و خود این خدمات ایمیل به طور خودکار به شما پیشنهاد می دهد تا برایتان از فرودگاه به هتل تاکسی بگیرد.

در قالب این خدمات از الگوریتمی هوشمند برای پیشنهاد دادن مواردی که باید قبل از هر چیز در معرض دید کاربر قرار بگیرد، استفاده می شود. پیام های ایمیل های ضروری هم در قالب کارت هایی قابل مشاهده هستند که مرتب کردن آنها و دریافت دستورالعمل های ضروری را تسهیل می کند.

  • ۹۵/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">