ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

CD رسانه ملی برای بلوتوث

| يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۳:۴۵ ب.ظ | ۱ نظر

لوح فشرده برای بلوتوث با تلاش نغمات آئینی صدای جمهوری اسلامی ایران برای استفاده در تلفن های همراه تولید شد.

این لوح فشرده شامل 32 قطعه تاثیرگذار و به شدت مورد قبول و نیاز عموم مردم ، خصوصا جوانان درجهان اسلام است که به شکل ترکیبی و موزیکال با عناوین متنوع و جذاب مانند ، فیلم ها ، میکس تواشیح ، سخنرانی ، موزیک ایرانی و خارجی ، فرازهای عرفانی ، اخلاقی ، ورزشی ، ملی با تلاش تیمی حرفه ای و مجرب به مدت یکماه تولید شده است که اغلب آنها کارهای ترکیبی هستند و برای سلیقه های مختلف و مخاطبان عام و خاص ایجاد کشش و جذابیت می کند .

این لوح فشرده برای نخستین بار در جهان اسلام به این شکل و با این حجم عظیم قطعات حرفه ای و فنی برای بلوتوث های تلفن همراه طراحی و اجرا شده است و می تواند علاوه بر پر کردن خلا نبود وجود گزینه های بلوتوثی مناسب،سبب مقابله با معضل بلوتوث های غیر اخلاقی نیز باشد .

این لوح فشرده بلوتوث در مراحل اولیه توانست توجه بسیاری از کارشناسان و متخصصان این رشته و نیز علاقمندان به این قطعات کوتاه را جلب کند .

به گفته مجید حسینی مدیر نغمات آیینی:لوح فشرده بلوتوث نخستین کار حرفه ای در این زمینه است که توزیع آن به شکل گسترده با تلاش نغمات آیینی صدای جمهوری اسلامی ایران صورت خواهد گرفت .

مجید حسینی همچنین از تهیه و تولید تعداد بسیاری از این نوع آثار در آینده نزدیک خبر داد که سبب تحولی اساسی در این رشته نوپاوپر مخاطب خواهد گذاشت .

در کوتاه ترین توصیف از این لوح فشرده ، فقط باید گفت : هر کس یکبار آن را بشنود مبلغ این اثر برای دیگران خواهد شد و به جرات می توان گفت که این کار یکی از نوآوری های چندین ساله اخیر در زمینه تولید آثار بسیار کوتاه موسیقایی و کلامی است که به شدت تاثیرگذار و پر مخاطب خواهد شد.

  • ۸۷/۰۲/۱۵

نظرات  (۱)

یکی نیست که بگه آخه به صدا و سیما چه مربوط اما بازم خدا پدر و مادر ضرغامی رو بیامرزد که بفکر فرهنگ این جامعه هست این آقایان که فقط به فکر ...هستند و به چیز دیگه ای فکر نمی کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">