ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اسماعیل ذبیحی - اخیراً VeriTest، یکی ازمشهورترین بررسی کنندگان کیفی محصولات IT، با انجام یک مقایسه تحلیلی میان جدیدترین نرم افزارهای امنیتی جهان، محصول برگزیده خود را معرفی نمود.

در این مقایسه جامع که بین محصولات زیر انجام شده است، نرم افزار Panda Internet Security 2007 عنوان سریعترین و کاربردی ترین محصول امنیتی را از گروه VeriTest دریافت کرد

- MCAFEE Internet Security Suite 2007

- NORTON Internet Security 2007

- PANDA Internet Security 2007

- KASPERSKY Internet Security 2007

- TREND MICRO PC-cillin Internet Security 2007

ارزیابی های انجام شده توسط VeriTest، دو روش کلی را در بر گرفته است:

- بار منفی ایجاد شده توسط هر کدام از برنامه های فوق بر روی سیستم

- و زمان مورد نیاز هرکدام از آنها، برای اسکن کردن یک گیگا بایت اطلاعات بر روی هارد دیسک

در این ارزیابی ها، سرعت و عملکرد یک رایانه بدون نصب هیچ گونه برنامه امنیتی، به عنوان مقادیر معیار در نظر گرفته شد و کارشناسان VeriTest شرایط و ملزومات این رایانه را تا حد امکان به شرایط و ملزومات یک رایانه شخصی مورد استفاده توسط کاربران معمولی، نزدیک کردند.

پس از انجام سیزده آزمایش جداگانه، نرم افزار Panda Internet Security 2007 موفق شد با کسب 85 امتیاز عنوان نرم افزار برگزیده VeriTest را بدست آورد.

در یکی از مهمترین ارزیابی ها با هدف تعیین سرعت اسکن برنامه های آنتی ویروس، شرایط پیچیده اما یکسانی برای عملکرد این برنامه ها در نظر گرفته شد که در نهایت، محصول جدید شرکت پاندا توانست یک گیگابایت اطلاعات را با ردیابی ویروس ها و کدهای مخرب موجود در آن، در عرض 1 دقیقه و 4 ثانیه اسکن کند، درحالیکه نزدیکترین رقیب آن یعنی محصول شرکت Trend Micro همین عملکرد را در 1 دقیقه و 26 ثانیه به انجام رساند.

برای مطالعه گزارش کامل VeriTest، در خصوص این مقایسه تحلیلی، به آدرس http://www.lionbridge.com/lionbridge/en-US/services/outsourced-testing/competitive-analysis/panda-software.htm مراجعه فرمایید.
منبعVeriTest

  • ۸۵/۱۰/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">