ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آلمان هم از آمازون تحقیق می‌کند

| دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان ناظر بر قوانین آنتی تراست(ضدانحصار) آلمان تحقیقاتی را درباره آمازون و شیوه برخورد این پلتفرم با فروشندگان طرف سوم آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، سازمان ناظر آنتی تراست(ضدانحصار) آلمان تحقیقاتی جدید درباره رابطه آمازون با شرکت های طرف سومی که کالاهایشان را در پلتفرم می فروشند، آغاز کرده است. 

«آندراس موند» رئیس دفتر فدرال کارتل در مصاحبه ای گفت: ما هم اکنون مشغول تحقیق درباره تاثیر آمازون بر شیوه تعیین قیمت کالاهای فروشندگان طرف سوم در این پلتفرم هستیم.

این درحالی است که آلمان پس از آمریکا، دومین بازار بزرگ آمازون به حساب می آید. طی ماه های اولیه شیوع ویروس کرونا و هنگامیکه بسیاری از فروشگاه ها تعطیل بودند، بسیاری از مشتریان برای خرید به فضای آنلاین هجوم آوردند. به گفته موند در این زمان شکایات زیادی مبنی بر آن وجود داشت که آمازون برخی فروشندگان را به دلیل قیمت بالای کالاهایشان مسدودکرده است.

او در این باره افزود: آمازون نباید قیمت ها را کنترل کند. این شرکت به درخواست های مبنی بر دریافت اطلاعات از دفتر ما پاسخ داده و اکنون مشغول ارزیابی بیانیه ها هستیم.

از سوی دیگر سخنگوی آمازون نیز در این باره اعلام کرد قوانین این شرکت طوری طراحی شده تا شرکای آن قیمت های رقابتی ارائه کنند.

  • ۹۹/۰۵/۲۷

آمازون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">