ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون اول رئیس‌جمهور، آیین‌نامه اجرایی تبصره (1) ماده (18) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، آیین‌نامه اجرایی تبصره (1) ماده (18) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

در این آیین‌نامه، ترکیب اعضای کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مشخص شده و وزرای ارتباطات، اطلاعات، دفاع، رئیس سازمان مدیریت، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات از جمله اعضای این کمیسیون بوده و ریاست آن با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بر اساس این آیین‌نامه، جلسات کمیسیون هر دو ماه یک بار تشکیل می‌شود و در صورت لزوم با نظر رییس کمیسیون یا سه عضو از اعضا، جلسه فوق العاده تشکیل می شود. مصوبات کمیسیون پس از تأیید رییس جمهور برای کلیه اشخاص ارایه دهنده خدمات عمومی لازم الاجرا است.

متن این آیین‌نامه از اینجا قابل شرح است.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، این مصوبه را در تاریخ 19/5/1394 برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">