ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اتحاد ۹۷ کمپانی IT علیه ترامپ

| سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

اینتل، گوگل، مایکروسافت، اپل و 93 کمپانی دیگر علیه دستور مهاجرتی ترامپ باهم متحد شدند تا رسماً دست به مبارزه با رئیس‌جمهور آمریکا بزنند.
به گزارش خبرآنلاین، بزرگان آی تی با امضای دادخواست حقوقی علیه فرمان اجرایی ترامپ اعلام کردند کار رئیس‌جمهور امریکا غیرقانونی بوده و به نوآوری، رشد و رقابت‌پذیری در حوزه آی تی آسیب می‌زند.
اپل، فیس‌بوک، گوگل، مایکروسافت، اوبر، رددیت، نتفلیکس، دراپ باکس ازجمله کمپانی‌هایی هستند که از حکم قاضی واشنگتن حمایت کرده و در برابر فرمان اجرایی ترامپ به پا خاسته‌اند.(آمازون و تسلا موتورز در فهرست غائبین هستند و این کیس حقوقی را دنبال نخواهند کرد.)
واقعیت این است که اغلب کمپانی‌های نوآور شامل کمپانی‌ها و استارتاپ های آی تی بدون حضور مهاجران بی‌معنی است و نمی‌توانند در درازمدت ابداعات خود را تجاری کرده و زمینه پیشرفت را به وجود آورند.
به همین خاطر اغلب کمپانی‌های آی تی متوجه این نکته شده‌اند که سیاست‌های مهاجرتی ترامپ می‌تواند به انها آسیب بزند و به همین خاطر پیگیری حقوقی را ادامه می‌دهند تا جلوی آسیب‌های آتی را بگیرند.

  • ۹۵/۱۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">