ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجازه‌ تبدیل ودایع به سهام داده نشد

| دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۸۷، ۰۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: به لحاظ قانونی به ما اجازه داده نشد که ودایع مخابرات مردم به سهام تبدیل شود و در حال حاضر همان شرایطی که ودیعه هنگام دولتی بودن مخابرات داشت در خصوصی‌ شدن نیز حفظ شده است.

صابر فیضی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی این که قرار بود بعد از خصوصی‌سازی ودایع مردم به سهام تبدیل شود، تاکید کرد: زمانی که شرکت مخابرات می‌خواست به بورس وارد شود ارزشی نزدیک به 15 هزار میلیارد تومان داشت اما چیزی که به بورس عرضه شد رقمی تقریبا در حدود 4 هزار و 500 میلیارد تومان بود.

او گفت: اختلاف بین این دو رقم کم شده و این کم کردن اختلاف در واقع به بدهی‌های مخابرات مربوط است که قسمت اعظم آن همان ودایع مردم است و می‌توان گفت که هنوز مخابرات به مردم بدهکار است و در واقع ودایع همان وضعیت قبلی را دارند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان این که در حال حاضر پنج درصد از سهام مخابرات به عموم فروخته شده است اظهار کرد: این پنج درصد به حدود 22 هزار نفر فروخته شده که پنج درصد آن به پرسنل شرکت که چیزی در حدود 38 هزار نفر می‌شوند واگذار شده است.

او تصریح کرد: 20 درصد دیگر نیز به سهام عدالت واگذار شده و 20 درصد دیگر هم به بخش دولتی تعلق گرفته و همیشه دولتی باقی خواهند ماند و فروخته نخواهد شد.

  • ۸۷/۰۷/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">