ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختصاص یک میلیاردتومان به نشریات علمی ICT

| دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۸۵، ۰۲:۱۳ ب.ظ | ۱ نظر

در قالب آئین نامه حمایت از مجلات علمی ترویجی و پژوهشی، وزارت ارتباطات ماهانه یک تا 5 میلیون تومان کمک بلاعوض به ناشران اختصاص داده است.

دکتر کمال محامدپور، معاون آموزش و پژوهش و امور بین الملل وزارت ارتباطات ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب، اظهار داشت: از اوایل سال جاری, مجلات علمی پژوهشی حوزه فناوری اطلاعات که دارای مجوز هستند از سوی وزارت ارتباطات مورد حمایت قرار ‏گرفتند.

وی، با بیان این که برای هر شماره مجله مبلغ یک تا 5 میلیون تومان وجه نقد در نظر گرفته شده است، یادآورشد: در ارائه میزان این اعتبار محدودیتی وجود ندارد و تمامی مجلات علمی پژوهشی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌‏توانند از این کمک استفاده کنند.

دکتر محامدپور ، با تاکید بر این که ترویج این آیین نامه در جهت حمایت از ناشران نیازمند اطلاع رسانی است، خاطر نشان کرد: از زمانی که این آئین نامه تصویب شده مورد اجرا قرار گرفته است ، اما بسیاری از افراد از آنها بی‌‏اطلاع هستند.

وی، همچنین به آئین نامه حمایت از برگزاری همایش‌‏های ICT اشاره کرد و گفت: وزارت ارتباطات از کلیه همایش‌‏هایی که در این جهت برگزار می‌‏شود حمایت می‌‏کند.

دکتر محامدپور ، اظهارداشت: طی 9 ماه گذشته از شروع این آئین نامه تاکنون مبلغ یک‌‏میلیارد تومان در خصوص حمایت از همایش‌‏ها و نشریات علمی هزینه شده است.

وی ، میزان کمک بلاعوض به همایش‌‏های مرتبط با ICT را از یک تا سه روز ، مبلغ یک تا 5 میلیون تومان ذکر کرد.

  • ۸۵/۰۹/۲۰

نظرات  (۱)

ایول پس حقوق ما رو از این منبع قابل اتکا تامین کنین!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">