ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلالات اینترنتی رفع شد

| يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۸۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

ظرفیت اینترنت کشور که روزهای جمعه 27 مرداد از ساعت 17 تا 21 و شنبه 28 مرداد از ساعت 1 تا 7 بامداد در مسیر ترکیه دچار قطعی شده بود، مجددا وصل شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، قطعی اینترنت در کشور را به دلیل خرابی مسیر انتقال کشور ترکیه اعلام کرده و توضیح داده است که با رفع این خرابی ها از ساعت 7 صبح روز شنبه وضعیت شبکه به حالت عادی بازگشته است، ولی متاسفانه بار دیگر در ساعت 9 صبح روز شنبه ترافیک حد فاصل تهران تا مرز بازرگان که از دو مسیر اصلی تهران – سمنان – بابل – تبریز– بازرگان و مسیر پشتیبان تهران – قزوین – همدان – سنندج– ارومیه - بازرگان درحال سرویس دهی بود، به دلیل خرابی در هر دو مسیر، از مدار خارج و ترافیک کشور به سمت ترکیه قطع گردید.
بر اساس این گزارش، با اقدامات انجام شده از ساعت 15/11 دقیقه روز گذشته ترافیک بازسازی و ارتباط برقرار گردید .
لازم به ذکر است که مسیر ترکیه به عنوان مسیر پشتیبان امارات مورد استفاده قرارمی گیرد. قسمتی از ظرفیت شبکه در مسیرامارات که در تاریخ 27 تیر ماه دچار اختلال شده بود، به همان میزان از طریق مسیر ترکیه بازسازی و علاوه بر آن، 30% ظرفیت دیگر هم در هفته اول مرداد ماه جاری به ظرفیت اینترنت کشور افزوده شد.
در ادامه ی توضیحات روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، آمده است: مطلب عنوان شده در این خصوص که 30 درصد از ظرفیت شبکه قبلاً قطع شده و هم اکنون نیز 50 درصد دیگر آن قطع شده، صحت نداشته و شبکه در حال حاضر نسبت به 40 روز قبل با 30 درصد ظرفیت بیشتر مشغول ارائه سرویس می باشد.
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام آمادگی نموده تا با عقد قرارداد Service Level Agriment) SLA نسبت به ارائه سرویس مورد نظر مشترکان خود با هر سطح سرویس و دسترسی اقدام نماید .

  • ۸۵/۰۵/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">