ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال اینترنت و تلفن همراه در چندین شهر حاشیه تهران از دیروز گزارش شده است که مدیرکل روابط عمومی مخابرات استان تهران گفت: حوضچه مخابراتی آتش گرفته و سعی می‌کنیم امروز به طور کامل مشکل برطرف شود.

به گزارش فارس، گزارشات مردمی از اختلال در خطوط ایرانسل و همراه اول از پیش از ظهر دیروز دوشنبه در شهرستان‌های مختلف حاشیه پایتخت حکایت دارد و کماکان این مشکل حل نشده است.

خبرنگاران فارس در رباط‌کریم، پرند، اسلامشهر، بهارستان، رودهن و دماوند اختلالاتی در اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت مخابره کرده‌اند.

این اختلال به وجود آمده مشکلات زیادی را برای بازاریان و شهروندان در روزهای پایانی سال ایجاد کرده است.

قربانعلی قمی مدیرکل روابط عمومی مخابرات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کابل های ارتباطی در یکی از حوضچه‌های تقاطع آزادگان_سعیدی به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده است.

وی گفت: تلفن و اینترنت بخشی از محدوده چهاردانگه اسلامشهر و رباط کریم قطع شده است.

مدیرکل روابط عمومی مخابرات استان تهران تصریح کرد: همکاران از دیشب پای کار بودند تا محدوده مشکل را شناسایی کنند. بخشی از قطعی رفع شده است و ان‌شاءالله تا پایان امروز ارتباط به طور کامل برقرار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">