ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اخراج کارکنان توییتر آغاز شد

| يكشنبه, ۸ آبان ۱۴۰۱، ۰۳:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

نیویورک تایمز با انتشار خبری گفت که ایلان ماسک توئیتی را منتشر و دستور اخراج سراسری کارمندان این شرکت را صادر کرده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، نیویورک تایمز با انتشار خبری اعلام کرد ایلان ماسک توئیتی را منتشر و دستور اخراج سراسری کارمندان این شرکت را صادر کرده است. گزارش ها حاکی از آن است که روز شنبه، او به مدیران گفته که شروع به تهیه لیستی از کارمندانی کنند که باید برکنار شوند، کنند.

تایمز نتوانست تعیین کند که ماسک قصد دارد چه تعدادی از کامندان را اخراج کند، اما این تصمیم برخی از تیم ها  را بیشتر از سایرین تحت تأثیر قرار خواهد داد. ماسک قبل از تکمیل معامله خرید توئیتر، به سرمایه گذاران گفته بود که قصد دارد تا ۷۵ درصد از ۷۵۰۰ نفر نیروی کار قوی توئیتر را اخراج کند. گفته می شود که ماسک در ملاقات با کارکنان به آنها گفته که تعداد کارکنان شرکت را تا این حد چشمگیر کاهش نخواهد داد.

اخراج های آتی احتمالا قبل از اول نوامبر اتفاق می افتد. این زمان ممکن است به ماسک این فرصت را بدهد که از پرداخت کمک های مالی به کارگران اخراجی خودداری کند. به گفته تایمز، چنین پرداخت هایی «معمولاً بخش قابل توجهی» از دستمزد یک کارمند است.

او هنوز درباره اینکه چه تصمیمی برای نیروی کار این شرکت خواهد گرفت اعلام نکرده و بیشتری توئیت هایش در روزهای اخیر مربوط به غذا بوده است.

ماسک قبلاً بخشی از تیم رهبری توئیتر را برکنار کرده و پاراگ آگراوال مدیرعامل و ند سگال مدیر ارشد مالی را در روزی که مالکیت شرکت را به دست گرفت، اخراج کرد. به گفته گاردین، انتظار می‌رود که این حرکت‌ها برای ماسک حداقل ۱۲۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد.

  • ۰۱/۰۸/۰۸

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">