ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که 23 درصد تصادفات منجر به فوت توسط پراید به وقوع پیوسته، درمورد سامانه سیمفا گفت: این سامانه به پلیس کمک می‌کند تا به صورت مکانیزه خودروهای فاقد برگه معاینه فنی را اعمال قانون کند.

سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در ادامه نشست خبری خود با اصحاب رسانه به پیشنهاد مهم ناجا در سال 95، به رئیس جمهور پرداخت و اظهار داشت: پیگیری مدیریت سوانح ترافیکی پیشنهاد ناجا به رئیس‌جمهور بود که امیدواریم در سال 95 این مساله به جای خوبی برسد.

سردار مهری در خصوص تاخیر در اعلام پرداخت جرائم اظهار داشت: قبلاً این تاخیر به مدت یک هفته بود اما هم اکنون به کمتر از 24 ساعت رسیده و با توجه به دستگاه‌های صدور برگ جریمه در سطح جاده‌ها هم اکنون جرائم در کمتر از 24 ساعت در سامانه و سرور اجرائیات راهور ناجا ثبت می‌شود.

این مقام ارشد راهور ناجا درخصوص معاینه فنی اعلام کرد: در سال گذشته حدود 9 درصد خودروهایی که مدارکشان کنترل شد فاقد برگه معاینه فنی بودند که این آمار در دو ماهه اول امسال 8 درصد بوده است.

وی به سامانه یکپارچه معاینه فنی - سیمفا- اشاره و تصریح کرد: این سامانه به پلیس کمک می‌کند برای کنترل مکانیزه خودروهای فاقد برگه معاینه فنی معتبر از طریق آن جریمه اعمال کنند.

سردار مهری با اشاره به این مطلب که ساماندهی موتورسیکلت‌ها یکی از اولویت‌های پلیس است درخصوص نوع برخورد پلیس با خودروهای دارای پلاک مخدوش اعلام کرد. مخدوش بودن پلاک یک جرم بوده و فرد خاطی به مراجع قضایی مراجعه می‌شود.

وی به متوقف شدن تولید موتورسیکلت کاربراتوری اشاره و بیان داشت: این نوع موتورها از مهرماه تولید نشده و بعد از موتور سیکلت‌های برقی و هیبریدی جایگزین خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">