ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

استقبال کاربران از ورود اسنودن به توییتر

| چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا و افشاگر جاسوسی های سایبری و مخابراتی کاخ سفید حساب رسمی خود را در توییتر راه اندازی کرد.

وی که هم اکنون به عنوان یک پناهنده سیاسی در روسیه زندگی می کند در مدت یک ساعت پس از راه اندازی حساب کاربریش، توانسته بیش از 171 هزار دنباله رو یا فالوئر پیدا کند. این رقم با گذشت یک روز از مرز 740 هزار نفر گذشت.

نکته جالب این است که اسنودن تنها یک حساب کاربری را در توییتر تعقیب می کند و این حساب مربوط به کارفرمای سابق وی یعنی آژانس امنیت ملی آمریکاست.

اسنودن حساب کاربریش در توییتر را با این جمله افتتاح کرد: الان صدای من را می شنوید؟ این پیام در عرض یک ساعت بیش از 25 هزار بار ری توییت شد. اسنودن در توصیف ویژگی های شخصیش نوشته است: من قبلا برای دولت کار می کردم. حالا برای عموم مردم کار می کنم.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، واکنش ها به حضور اسنودن در توییتر در شبکه های اجتماعی بیشتر مثبت بوده تا منفی. در یک ساعت اولیه حضور اسنودن در توییتر 1109 توییت حمایت آمیز و تنها 156 توییت منفی در مورد این اقدام وی منتشر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">