ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اسنودن: آمریکا یگان هکری پیشرفته دارد

| سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

ادوارد اسنودن پیمانکار سابق سیا که برای افشای محرمانه ترین اطلاعات عملیات جاسوسی این سازمان در سراسر جهان مجبور به زندگی تبعیدی در روسیه شده است، اعلام کرد: آمریکا با استفاده از هکرها حمله های گسترده سایبری به سازمان ها و احزاب کشورهای دیگر را سازماندهی و اجرا کرده است.

به گزارش ایرنا، اسنودن که سومین سال زندگی خود تبعیدی را در روسیه سپری می کند، امروز (سه شنبه) در یک یادداشت توئیتری نوشت: سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا اجازه ویژه ای دارند که اقدام های خاص هکری را علیه کشورهای دیگر انجام دهند.
بنا به اعلام خبرگزاری روسیا سگودنیا، وی افزود: این دستورها، هکرهای آمریکایی را موظف کرد با ورود به سامانه های رایانه ای و مراکز اطلاعاتی سازمان های امنیتی، احزاب و تشکیلات سیاسی خارجی کشورهای مختلف، عملیات مورد نظر و حمله را طراحی و اجرا کنند که اشتباه بزرگ واشنگتن است.
اسنودن در این زمینه به لینک یک مرکز رایانه ای محرمانه آمریکا اشاره کرده که گفته می شود محرمانه بوده و در آن اسامی احزابی همچون حزب های پاکستانی، لبنانی، اخوان المسلمین مصر، بهاراتیاجانتا در هند و نجات ملی رومانی قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">