ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اصلاح قانون برنامه چهارم توسعه در بخش ICT

| شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۸۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ | ۰ نظر

با توجه به اجرای بند "ج" اصل 44 قانون اساسی در سال آینده, اصلاح برنامه چهارم توسعه را در بعضی از بخش‌‏ها نظیر ICT در دستور کار قرار خواهیم داد.
مهندس حسن امیر احمدی، مدیرکل دفتر امور ارتباطات و فن‌‏آوری اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌‏ریزی کشور, درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این‌‏که با توجه به ثبت‌‏نام‌‏های مکرر شرکت ارتباطات سیار برای سیم کارت تلفن همراه تا پایان برنامه چهارم دولت سهمی را برای اپراتورهای دوم، سوم و پیمانکارانی نظیر تالیا در نظر نگرفته است, با بیان مطلب فوق اظهارداشت: برنامه چهارم توسعه در بخش ارتباطات و فن‌‏آوری اطلاعات کشور باید اصلاح شود, تا در حوزه تلفن همراه از جنبه ظرفیت، کیفیت و تنوع به نتایج بهتری برسیم.

وی, با اشاره به رسیدن به 36 میلیون سیم کارت تا پایان برنامه چهارم توسعه که باید توسط بخش خصوصی و دولت در کنار هم ایجاد شود, افزود: ورود اپراتوری به عرصه تلفن همراه می‌‏تواند, سبب اشتغال‌‏زایی فراوانی شود که این امر در بخش دولتی امکان‌‏پذیر نخواهد بود.

مهندس امیراحمدی, در توضیح این مطلب گفت: از آنجایی که طبق برنامه چهارم توسعه دولت باید سالانه 20 درصد کوچک شود, اپراتور اول تلفن همراه با تراکم سنگین‌‏ نیروی انسانی مواجه است که این امر اشتغال‌‏زایی را از بین خواهد برد.

مدیرکل دفتر امور ارتباطات و فن‌‏آوری اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌‏ریزی کشور, تاکید کرد: عرضه سیم‌‏کارت توسط اپراتور دوم، سوم و تالیا می‌‏تواند به ایجاد اشتغال در کشور کمک فراوانی کند.

  • ۸۵/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">