ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درست زمانیکه اکثریت نمایندگان مجلس تلاش یک شرکت دولتی برای پیش فروش مجدد سیم کارت و نیز ورود به عرصه جدید ارائه سیم کارتهای اعتباری را محکوم و آن را خلاف فرمان رهبری در خصوص اصل 44 ارزیابی می کنند، وزیر ارتباطات بی توجه به این واکنشها، بار دیگر از ارائه سیم کارتهای اعتباری دولتی ونیز پیش فروش نامحدود تلفن همراه حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نکته جالب توجه در حمایت اخیر دولت از هر چه بزرگتر شدن بدنه حاکمیت وتصدی گری اش، اظهارات متناقض وزیر ارتباطات با معاون مخابراتی وی است.

محمد سلیمانی وزیر ارتباطات هفته گذشته و درست چند روز مانده به حضورش در مجلس برای پاسخگویی به مشکلات این وزارتخانه، برای توجیه دلایل اصرار دولت برای ورود به یک عرصه جدید که دو اپراتور غیر دولتی در آن عرصه فعال هستند، گفت: " کشور به حدود 15 میلیون سیم کارت اعتباری نیاز دارد."

این در شرایطی است که معاون مخابراتی همین وزارتخانه، چندی پیش در یک مراسم رسمی، نیاز کشور آن هم تا پایان برنامه چهارم توسعه را حدود 10میلیون سیم کارت اعتباری پیش بینی کرده بود.

حال پرسش اینجاست که منبع این آمارها وتحلیل هایی که هر روز از سوی مسئولان محترم اعلام می شود کدام است که یکباره میزان نیاز کشور در مدت زمان کوتاهی تا 50درصد افزایش می یابد.باید منتظر ماند شاید این پرسش را وزیر محترم روز سه شنبه به نمایندگان ملت پاسخ دهند.

  • ۸۵/۰۹/۲۵

نظرات  (۱)

محل فروش سیم کارت ایرانسل کجاست؟ -------------------------------- در کجا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">