ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون نوآوری و فناوری وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بزودی پارک فناوری با هدف فعالیت در بخش اینترنت چیزها ایجاد می شود.

امیرحسین دوایی مرکزی روز دوشنبه  به ایرنا گفت: پارک فناوری، محلی برای استقرار شرکت های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات(آی سی تی) خواهد بود که همگی در یک مکان مشخص جمع شده و به فعالیت درباره توسعه دانش آی سی تی در کشور کمک کنند.

وی گفت: همه زیر ساخت های لازم برای فعالیت شرکت های بخش آی سی تی در این پارک ایجاد خواهد شد تا فعالان این بخش بتوانند در حوزه اینترنت چیزها که آینده آی سی تی جهان است فعالیت کرده و به توسعه آن در کشور بپردازند.

معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: تلاش می شود شرکت های توانمند و نوآور در این پارک مستقر شده و در کنار یکدیگر به توسعه این دانش کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: پارک فناوری در محلی که در اتوبان کرج برای این هدف در نظر گرفته شده است، ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری ایران شانزدهم فروردین ماه امسال در بازدید از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار آن شد که از فضای بوجود آمده در پسابرجام در راستای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و بهره‌گیری از فناوری‌های مهم دنیا استفاده شود.

وی افزود: باید با کار، تلاش، ذوق و فناوری، از توانمندی‌های داخلی و نیروهای جوان کشورمان به بهترین شکل استفاده کنیم و در این فضا یکی از بخش‌هایی که می‌تواند به حرکت پرشتاب جامعه کمک کند، فناوری اطلاعات(آی‌تی) و فناوری اطلاعات و ارتباطات (آ‌سی‌تی) است که می‌تواند در توسعه علم و دانش و فناوری‌های ما پیشران باشد.

به گزارش آی‌تی آنالیز وزارت ارتباطات فهرست بلندبالایی از طرح‌ها و وعده‌ها را در دستور کار دارد که به اذعان خود ایشان، برخی طرح‌ها تا پایان دولت دوازدهم نیز به پایان نمی‌رسد. با این وجود هر روز وعده جدیدی از سوی مسوولان این نهاد دولتی اعلام می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">