ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هرگونه فعالیت با عنوان پیامرسان منوط به دریافت مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و بانک‌ها فقط با این مراکز قرارداد منعقد می‌کنند.
به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، چهلمین جلسه کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی به ریاست سعید پورابوالقاسم، سرپرست مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه که نمایندگانی از سازمان‌ها و نهاد‌های عضو حضور داشتند، مقرر شد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه دارای مجوز فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای رسمی به بانک‌ها معرفی شوند و بانک مرکزی نیز همه بانک‌ها را مکلف به عقد قرارداد با این شرکت‌ها کند.

بنابراین گزارش، در این جلسه همچنین مقرر شد به منظور رفع اختلافات مالی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک انبوه و بانک‌ها، مرکز ملی فضای مجازی به موضوع ورود کند.

شرکت‌کنندگان در این جلسه تأکید کردند؛ هرگونه فعالیت با عنوان پیامرسان موضوع ماده ۷-۱ مصوبه ضوابط محتوایی پیام‌رسانی دیجیتال، منوط به دریافت مجوز از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">