ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از فراهم شدن امکانات رایگان زیرساختی برای پیام رسانهای بومی خبر داد.

به گزارش شرکت ارتباطات زیرساخت صادق عباسی شاهکوه گفت: در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی، شرکت ارتباطات زیرساخت هم اکنون امکانات پیام رسان‌های داخلی همچون محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند و اینترنت را به صورت رایگان فراهم کرده و این باعث افتخار ما است تا سیاست‌های کشور را به بهترین نحو اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در بستر ارتباطی رخ داده است و این امکانات خصوصا در مورد اپراتورها قابل مقایسه با قبل نیست؛ اما مردم عزیز کشورمان لیاقت پیشرفت بیشتر، در همه عرصه ها را دارند.

عباسی شاهکوه بر برخورداری از مدیریت جهادی در شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد و گفت: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند، بلکه خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارائه شود تا انتخاب برتر و اول تمامی ذینفعان بخش باشد.

وی حرکت رو به جلو در مسیر ارتقای خدمات را ضروری برشمرد و افزود: به تعهداتی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در مورد حمایت پیام رسانها بر عهده این شرکت گذاشته عمل کرده و خوشبختانه از برنامه عقب نیستیم؛ اما نیازمند حرکت رو به جلو، برای خدمت رسانی بهتر هستیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است ، افزود: لازم است برای پیاده سازی این شبکه آمادگی کامل داشته باشیم و شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی را فراهم کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">