ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امکان چت با وزیر ارتباطات فراهم شد

| چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۸۵، ۰۱:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

از این پس کاربران رایانه‌ای می‌توانند با وزیر و تمامی مدیران و مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت رو در رو گفت وگو کنند.

کاربران رایانه‌ای می‌توانند با عضویت در سایت رسمی وزارت به نشانی WWW.ICT.GOV.IR یا WWW.ICT.GOV.IR از طریق تالارهای گفت و گو، مسائل، مشکلات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با وزیر،‌ مدیران و مسئولان وزارت، شرکت‌های وابسته و سازمان‌های تابعه در میان بگذارند.

بر این اساس ، همه کاربران ضمن بیان نقطه نظرهای تخصصی خود در حوزه‌های مخابرات، پست و پست بانک، می‌‏توانند و عده‌های عمل نشده مسئولان در این حوزه را نیز بیان کنند.

الکامپ ، نخستین گردهمایی مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اینترنت و قوانین و مقررات از دیگر موضوعاتی است که هم اکنون در تالارهای گفت وگو فعال بوده و در معرض اظهار نظر اعضای سایت قرار دارد.

مردم می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رسمی وزارت، از طریق تلفن رایگان 09990 نیز از سراسرکشور ، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را به صورت مستقیم با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در میان بگذارند.

  • ۸۵/۰۶/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">