ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران با اشاره به ارائه تسهیلات صندوق صنایع کوچک به شرکت‌های کوچک تولیدی، گفت: افرادی که برای دریافت این تسهیلات اقدام کرده‌اند می‌گویند دوندگی روند فعلی آنقدر زیاد است که متقاضی منصرف می‌شود.

سید مهدی میرمهدی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بسته دولت برای خروج از رکود و ارائه تسهیلات به تولید‌کنندگان، اظهار داشت: طبق اعلام وزارت صنعت، با توجه به نقش کلیدی صنایع کوچک در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، مقرر شده که صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک تا سقف 30 میلیارد ریال در هر ضمانت‌نامه از طریق 31 نمایندگی فعال استانی برای تسهیل تولید تسهیلات پرداخت کند.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران افزود: این بخشنامه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به اتاق اصناف ابلاغ و به وسیله اتحادیه‌ها به اعضا و واحدهای صنفی اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار است این تسهیلات به شرکت‌های کوچک تولیدی نیازمند حمایت پرداخت شود، گفت: به گفته افرادی که برای دریافت این تسهیلات اقدام کرده‌اند دوندگی روند فعلی آنقدر زیاد است که متقاضی منصرف می‌شود.

میرمهدی تصریح کرد: به گفته متقاضیان روند دریافت تسهیلات بسیار هزینه‌بر و وقت‌گیر است و تأمین منابع مورد نیاز می‌تواند از بازار غیر رسمی راحت‌تر از اخذ تسهیلات به این روش باشد.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: فعالانی که از طریق اتحادیه برای دریافت این تسهیلات مراجعه می‌کردند گلایه‌مند هستند که این اطلاعیه فایده‌ای ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">