ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اندرویدهای قدیمی با محدودیت مواجه شدند

| دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر


گوگل اعلام کرده کاربران دستگاه های قدیمی که مجهز به اندروید ۲.۳.۷ هستند از تاریخ ۲۷ سپتامبر به بعد نمی توانند وارد حساب خود شده و از سرویس های شرکت استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورج، کاربران اندورید ۲.۳.۷ (آخرین نسخه جینجر برد) و نسخه‌های قدیمی از ۲۷ سپتامبر به بعد نمی‌توانند وارد حساب کاربری گوگل در دستگاه‌های خود شوند. به عبارت دیگر کاربران دستگاه‌های مجهز به نسخه قدیمی اندروید نمی‌توانند وارد اپ های گوگل شوند.

البته کاربران همچنان می‌توانند از طریق مرورگر وارد حساب کاربری گوگل خود شوند.

گوگل در بیانیه‌ای آورده است: در راستای ایمن نگه داشتن کاربران مان، از ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی به بعد به کاربران اندروید ۲.۳.۷ و نسخه‌های قدیمی تر اجازه ورود به حساب شأن را نمی‌دهیم. اگر کاربری پس از این تاریخ وارد حساب خود شود، احتمالاً هنگام استفاده از محصولات و سرویس‌های گوگل مانند جی میل، یوتیوب و مپس با پیام «نام کاربری یا پسورد اشتباه» روبرو می‌شود.

برای مشخص شدن قدمت دستگاه‌هایی تحت تأثیر این تغییر قرار می‌گیرند، باید اشاره کرد اندروید ۲.۳.۷ حدود ۱۰ سال قبل عرضه شد. اما با توجه به آنکه حدود ۳ میلیارد کاربر فعال اندروید در جهان وجود دارد، این تغییر احتمالاً روی افراد کمی تأثیر می‌گذارد که هنوز از فناوری قدیمی استفاده می‌کنند.

کاربرانی که بخواهند پس از ۲۷ سپتامبر هنوز از اندروید ۲.۳.۷ استفاده کنند، در صورت ورود به حساب کاربری خود در مرورگر دستگاه، قادر به استفاده از برخی سرویس‌های گوگل خواهند بود.

البته کاربران دستگاه‌های مجهز به اندروید ۳.۰ (هانی کمب) قادر به ورود به حساب کاربری خواهند بود.

  • ۰۰/۰۵/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">