ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر سازمان ملی جوانان بودیم تا کنون ایرادات فنی پورتال اوقات فراغت جوانان حل و این پورتال راه اندازی شده بود.

محسن طلایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در حال حاضر پورتال اوقات فراغت جوانان سرعت لازم را ندارد اما باید شرایطی فراهم شود که در یک لحظه تعداد زیادی کاربر بتوانند از آن استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: با توجه به آنکه بیشتر فعالیت‌های  بخش فنی وزارت ورزش و جوانان معطوف به حوزه ورزش است،تاکنون مشکلات فنی پورتال اوقات فراغت جوانان به طور کامل حل نشده است.

طلایی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر پورتال اوقات فراغت جوانان در دو استان از جمله قزوین به طور آزمایشی در حال بهره برداری و مشکلات فنی آن استخراج شده است که امیدواریم با رفع معایب آن بتوانیم این پورتال را راه‌اندازی کنیم.

به گزارش ایسنا، پورتال اوقات فراغت یک بار در دولت دهم راه‌اندازی ولی به علت مشکلات فنی بهره‌برداری از آن متوقف شد. وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم به بازنگری پورتال اوقات فراغت که راه‌اندازی آن از دولت قبل در حال پیگیری بود پرداخت و زمان‌های مختلفی را برای رونمایی از پورتال جدید اعلام کرد. حتی مردادماه سال گذشته از آن به‌طور رسمی رونمایی کرد اما باز هم مشکلات فنی و حقوقی برای پورتال به وجود آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">