ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ایلان ماسک: مدیران توییتر را اخراج می‌کنم

| سه شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۱، ۰۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

ثروتمندترین فرد جهان که اخیرا 9.2 درصد سهام توئیتر را خریده، می‌گوید: در صورتی که بتواند کنترل این شبکه اجتماعی را به دست بگیرد، مدیران آن را برکنار خواهد کرد.

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، گفته اگر بتواند کنترل پیام رسان توئیتر را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بگیرد، پرداخت حقوق به مدیرانی که جلوی حضورش در توئیتر را‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفته بودند را‌‌‌‌‌‌‌‌ متوقف خواهد کرد.

ماسک که اخیرا 9.2 درصد سهام توئیتر را‌‌‌‌‌‌‌‌ خریده و به گزارش نشریه فوربس هم اکنون با 270 میلیارد دلار دارایی ثروتمندترین فرد جهان محسوب می‌شود، گفته که مدیران توئیتر را‌‌‌‌‌‌‌‌ اخراج می‌کند یا حداقل پرداخت مزایا به آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ متوقف می‌کند.

گری بلک، مشاور سرمایه‌گذاری، اخیرا گفته که شرکت توئیتر سالانه بین 250 تا 300 هزار دلار به صورت نقدی و یا سهام، به مدیران پاره‌وقت و غیرمقیم خود پاداش می‌دهد.

ماسک در توئیتر نوشت: اگر من کنترل توئیتر را‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست بگیرم، حقوق مدیران صفر خواهد بود که از این طریق سالانه 3 میلیون دلار برای توئیتر صرفه‌جویی می‌شود. البته بلک به ماسک پیشنهاد داده تا با اخراج 10 درصد کارمندان توئیتر 75 میلیون دلار دیگر برای این شبکه اجتماعی صرفه‌جویی مالی ایجاد کند.

  • ۰۱/۰۱/۳۰

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">