ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بازجویی اینترنتی در لبنان با شیوع کرونا

| شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر دادگستری لبنان در توییتر خود نوشت که دستگاه قضایی این کشور تلاش دارد تا به دلیل شیوع کرونا بازجویی ها را به صورت صوتی و تصویری از طریق اینترنت انجام دهد.
به گزارش روزنامه لبنانی «الجمهوریه»، به دنبال شیوع کرونا در لبنان ، «ماری کلود» وزیر دادگستری این کشور در توییتر خود نوشت که برای تسهیل رسیدگی های قضایی پیش نویس قانونی را برای بخشودگی غرامت های زندانیان بخصوص زندانیانی که به دلیل عدم توانایی پرداخت این غرامت پس از طی دوران محکومیت هنوز در زندان هستند، ارایه کرده است.
وی افزود: با شیوع ویروس کرونا با نهادهای کارشناس به دنبال سازو کاری برای بازجویی بازداشت شدگان به صورت صوتی و تصویری از طریق اینترنت هستیم.
وزارت بهداشت لبنان در آمار روزانه خود امروز گزارش داد که ۲۴ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است که در اینصورت شمار مبتلایان در این کشور به ۲۰۱ نفر افزایش می یابد.
تاکنون چهار نفر در بین مبتلایان جان خود را از دست داده اند.
دولت لبنان هفته گذشته وضعیت بسیج عمومی برای مبارزه با کرونا را در این کشور اعلام کرد و تمامی مدارس و دانشگاه ها و ادارات دولتی و خصوصی را تعطیل کرد.
به گزارش ایرنا ویروس کرونا طبق آخرین آمار در جهان ۲۷۶ هزار و ۱۰۴ نفر مبتلا داشته که از این میان ۱۱ هزار و۴۰۲ نفر جان خود را از دست داده و ۹۱ هزار و ۹۵۲ نفر بهبود یافته اند.
ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

  • ۹۹/۰۱/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">