ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از بررسی پیشنهادات فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال برای بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه در نشست فراکسیون اقتصاد دیجیتال مجلس خبر داد.
به گزارش خانه ملت، نظام‌الدین موسوی در تشریح نشست فراکسیون اقتصاد دیجیتال، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده و مباحث مربوط به دانش‌بنیان، کارآفرینی و اقتصاد دیجیتال در زمره سیاست‌های کلی نظام قرار گرفته است، در آستانه بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ و برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه رسیدگی به مشکلات فعالان این حوزه مدنظر مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.

وی افزود: نشست فراکسیون اقتصاد دیجیتال با حضور استارت آپ‌های مطرح کشور، فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال، مسئولان دولتی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد تا پیشنهادات، مطالب و مشکلات این افراد استماع شود و بتوان ایده‌هایی برای رفع موانع پیش روی آن‌ها در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه مطالب و نکات خوبی در این نشست بیان و پیشنهادات مناسبی ارائه شد، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با استفاده از این پیشنهادات و از طریق همفکری با مرکز پژوهش‌های مجلس نکات مناسبی برای تدوین برنامه و بودجه در این حوزه به دست آید، البته برگزاری این جلسات در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

  • ۰۱/۱۱/۰۲

بودجه 1402

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">