ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بررسی پیش نویس طرح نظام بخشی فضای مجازی در دستور کار روز دوشنبه 30 مهرماه کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی کمیسیون فرهنگی مجلس و به ریاست حمید رسایی قرار گرفت.

به گزارش آی‌تی آنالیز پیشتر احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در تشریح نشست (سه‌شنبه ۱۷ مهرماه) این کمیسیون گفت: «حمید رسایی» به عنوان رئیس «کمیته هنر، رسانه و فضای مجازی» انتخاب شد.

بر اساس این گزارش جزییات این طرح مشخص نیست اما در روزهای قبل حجت‌الاسلام قاسم روانبخش نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به بیانات رهبری مبنی بر اینکه باید فضای‌ مجازی قانونمند‌ شود، حتما طرح نظام بخشی فضای مجازی در دستور کار مجلس باید قرار بگیرد.

وی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نماینده گراف درباره طرح نظام بخشی فضای مجازی (طرح صیانت) گفت: این طرح هنوز در مجلس‌ دوازدهم اعلا‌م‌ وصول نشده‌ و بنابراین نه در دستور‌ کار کمیسیون است و نه مجلس.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: اما باتوجه به این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان تاکید‌کردند که باید فضای‌ مجازی قانونمند‌ شود، حتما مجلس به این سمت باید‌ برود ولی اینکه به چه شکل و شیوه‌ای، با طرح‌قبلی یا طرحی جدید انجام‌ شود در مجلس‌دوازدهم به آن پرداخته نشده‌ است.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس هم که تازه شروع به‌کار کرده‌است وانشاالله در آینده بررسی‌شود و همه این‌ها مربوط به تصمیم هیئت‌ رئیسه خواهد بود که چگونه پیش‌‌ برود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">