ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس کمیسیون تصریح کرده است که امنیت پیام‌رسان‌های داخلی بیشتر از پیام رسان‌های خارجی است.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، در توضیح جلسه امروز (یکشنبه 19 فروردین ماه) این کمیسیون گفت: آقای بروجردی رئیس کمیسیون در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال جدید و درخواست تلاش همه جانبه برای تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی، به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه و ضرورت حضور و مقابله با توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت که قطعا پیروزی با جهان اسلام و انقلابیون و محور مقاومت است.

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و کمیسیون اقتصادی مجلس پیرامون تهدیدات اقتصادی تلگرام و عملکرد پیام رسان های داخلی که قرار است فردا صبح (دوشنبه 20 فروردین ماه) برگزار شود، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد که اینکه به افکار عمومی القا شده پیام‌رسان‌های داخلی امن نیست، باید مرتفع شود چرا که این القا نادرست و ناصواب است و قطعاً امنیت پیام رسان های داخلی بیشتر از پیام رسان های خارجی است.

نقوی حسینی ادامه داد: آقای بروجردی همچنین تاکید کرد که پیام رسان‌های داخلی به عنوان یک کالای ایرانی در عرصه فضای مجازی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">