ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: سامانه پرداخت الکترونیک در تاکسی‌های پایتخت از بامداد فردا به روزرسانی می‌شود.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ در پایتخت، اظهار داشت: این افزایش نرخ به طور میانگین بر اساس مصوبه شورای شهر 20 درصد است که  اجرا شدن این مسئله منوط به اصلاح تابلو روی پایانه‌ها و الصاق برچسب‌های قیمت بر روی خودروی رانندگان است. 

وی افزود: اصلاح تابلو روی پایانه‌ها از امروز آغاز شده و در زمینه الصاق برچسب نیز اطلاع‌رسانی به سازمان تاکسیرانی مناطق انجام گرفته است. 

قنادان با اعلام اینکه سامانه پرداخت الکترونیک در تاکسی‌های پایتخت از 12 امشب به روزرسانی می‌شود، گفت: تفاوت برچسب نرخ کرایه تاکسی با سال گذشته این است که صدور برچسب امسال به نام تاکسیران است و از این طریق پرونده تاکسیران به صورت کامل مشخص و در جهت یکپارچه‌سازی سیستم الکترونیک پرداخت نیز استفاده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه به دلیل مشکل همراه نداشتن پول خرد در میان مسافران و جلوگیری از مشاجره میان راننده تاکسی و مسافر امسال تلاش شده است که نرخ کرایه‌ها رُند در نظر گرفته شود، گفت: زمانی که تاکسی‌های برچسب‌های جدید نرخ را الصاق کنند می‌توانند مبلغ کرایه را بر اساس نرخ سال جدید از مسافران دریافت کنند.

وی گفت:  شهروندان بهتر است پرداخت کرایه‌های خود را از طریق سامانه پرداخت الکترونیک انجام دهند و هنگام این مسئله تنها هزینه کرایه از آنها کسر می‌شود و هیچ مبلغ اضافه‌ای از موجودی کارت مسافر کم نخواهد شد.

قنادان خاطرنشان کرد: تنها رانندگانی مجاز به افزایش نرخ کرایه‌های خود هستند که نسبت به الصاق برچسب  جدید اقدام کرده باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">