ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بیل گیتس رکورد ثروتمندترین مرد دنیا را حفظ کرد

| سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۶:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

ساعاتی پیش نشریه معتبر فوربس، جدیدترین فهرست ثروتمندترین افراد جهان را منتشر کرد که باز هم بیل گیتس در صدر این جدول قرار دارد و رییس جمهور امریکا سقوط ۲۲۰ پله ای را تجربه کرده است.

به گزارش کلیک، یکی از پیشگامان فناوری معاصر یعنی آقای بیل گیتس توانست برای چهارمین سال متوالی عنوان ثروتمندترین فرد دنیا را به خود اختصاص دهد و این در حالی است که بر طبق رده بندی که محله فوربس از میلیاردرهای جهان منتشر میکند، دونالد ترامپ سقوط ۲۲۰ پله ای در این رده بندی را تجربه کرده است.
بیل گیتس توانست با ثروتی معادل ۸۶ میلیارد دلار برای چهارمین سال متوالی در صدر جدول ثروتمندترین افراد جهان قرار گیرد؛ نزدیک ترین تعقیب کننده او وارن بافت است که ثروتی معادل ۷۵٫۶ میلیارد دلار دارد.
ده فرد برتر این لیست در واقع سردمداران غول های فناوری آمریکا هستند چرا که نفر سوم این لیست جف بزوس موسس شرکت آمازون است و مارک زاکربرگ نیز در رده پنجم قرار دارد؛ رده هفتم این لیست نیز به لری الیسون که موسس شرکت اوراکل است تعلق دارد.
این در حالی است که رییس جمهور آمریکا یعنی دونالد ترامپ با سقوط ۲۲۰ پله ای به رده ۵۴۴ این لیست سقوط کرده و ثروت ۳٫۵ میلیارد دلاری او نسبت به سال گذشته یک میلیارد دلار کمتر شده است.
تعداد ثروتمندان امریکا در فهرست جدید نسبت به سال گذشته افزایش یافته و تعداد میلیاردرهای امریکایی حاضر در لیست ۵۶۵ و تعداد میلیاردرهای چینی لیست ۳۱۹ و تعداد میلیاردرهای آلمانی این لیست جدید به ۱۱۴ نفر رسیده است.

  • ۹۶/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">