ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

بی اطلاعی مشاوران تکفا از تکفا

| چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۸۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

ایتنا - مکاتبات مبادله گردیده بین EPC و مدیریت شرکت پرورش داده‌ها، حاکی از این است که پروژه کماکان در توقف کامل به‌سر می‌برد.

در پی درج خبر ایتنا در خصوص کنفرانس خبری حمید شهریاری، دبیر شورای‌عالی اطلاع‌رسانی و اعلام نظر ایشان در باره چگونگی پیشرفت پروژه تکفای 2، فرهاد جواهردشتی نماینده کنسرسیوم بین‌المللی اجرای پروژه، در تماس با ایتنا ضمن اشاره به برخی نکات مبهم در سخنان تازه ایشان، در این باره توضیحاتی ارائه نمود.

وی ضمن اشاره به این موضوع که تاکنون هیچ ابلاغی به او توسط شرکت پرورش داده‌ها مبنی بر تعویض وی از نمایندگی در پروژه به‌عمل نیامده است، اظهار داشت: معلوم نیست که منظور دبیر محترم شورای‌عالی اطلاع رسانی از «روند کاملاً طبیعی و عادی» اجرای پروژه‌ شش ماهه‌ای که اکنون قریب به یکسال از توقف آن می‌گذرد چیست و مبنای این اظهار نظر که« پروژه تا سه ماه دیگر با مشارکت مشاوران اروپایی با موفقیت به اتمام خواهد رسید» چه می‌باشد؟

به گفته دشتی اگر منظور همان مشاوران تصریح شده در قرارداد یعنی شرکت EPC (European E-Policy Council) است، متاسفانه به نظر می‌رسد اطلاعات صحیحی در این خصوص به جناب آقای دکتر شهریاری منتقل نشده است. مکاتبات مبادله گردیده بین EPC و مدیریت شرکت پرورش داده‌ها که برای بنده ارسال (Forward) می‌شود، حاکی از این است که پروژه کماکان در توقف کامل به‌سر می‌برد. همچنین، در تماس با گروه کاری جمع آوری اطلاعات، مشاوران داخلی و سایر عوامل پروژه، همگی از در جریان بودن اجرای پروژه اظهار بی‌اطلاعی نموده‌اند.

وی افزود: همان طور که به شرکت پرورش داده‌ها اعلام شده است، هیچیک از متخصصان دخیل در پروژه -اعم از خارجی و داخلی- حاضر نیستند منافع کشور و اعتبار حرفه‌ای خود را نادیده گرفته و کاری ناقص ارائه دهند.

جواهردشتی گفت: مقتضی است برای روشن شدن ذهن مسئولان محترم و جامعه فناوری اطلاعات کشور نسبت به این طرح مهم ملی، شرکت پرورش داده‌ها نحوه اجرای قرارداد بدون حضور مشاور خارجی ذکر شده در آن و عوامل داخلی از پیش تعیین شده را اعلام نماید.

  • ۸۵/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">