ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاکسی بدون راننده در سنگاپور متوقف شد

| جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

سنگاپور ادامه استفاده آزمایشی از خودرو بدون راننده را به دلیل یک حادثه و تصادف متوقف کرد.

به گزارش ایرنا، 'امیلیو فریتزولی' یکی از بنیانگذاران شرکتی که این خودرو بدون راننده را در سنگاپور آزمایش می کرد روز پنجشنه گفت که استفاده آزمایشی خودرو 'نوتانومی' پس از یک حادثه و تا زمانی که همه تحقیقات بر روی خودروها به پایان برسد، متوقف شد.
این شرکت در حال آزمایش استفاده از این خودرو بدون راننده در منطقه ای از سنگاپور برای راه اندازی سرویس تاکسی بدون راننده تا سال 2018 بود که یکی از خودروها آزمایشی روز سه شنبه در حالی که در حال تغییر خطوط بود با یک کامیون برخورد کرد.
به نوشته روز پنجشنبه تارنمای شبکه خبر آسیا وابسته به سنگاپور، وی گفت: ما تمام داده های مربوط به خودرو را به مقامات گزارش کرده ایم تا تحقیقات انجام شود.
'امیلیو فریتزولی' گفت: نکته خوب این است که هیچکس در این حادثه مجروح نشد، اما خودرو کمی صدمه دیده است.
سنگاپور از نخستین روزهای شهریور به عنوان نخستین کشور جهان تاکسی بدون راننده را با حضور مردم در خیابان های عمومی آزمایش کرد، تاکسی هایی که فناوری جدیدی در صنعت حمل و نقل بشمار می آیند و می تواند این صنعت را متحول کند.
ارائه خدمات تاکسی بدون راننده بخشی از یک طرح مشترک شرکت سنگاپوری 'نو تونومی' و موسسه فناوری ماساچوست است که در سنگاپور تاسیس شد.
این شرکت پیش از این امیدوار بود فعالیت تجاری این خودروها تا سال 2018 دستکم با ورود 100 دستگاه از این تاکسی بدون راننده که با 'جی.پی.اس' کار می کند، آغاز شود.
شرکت هایی که در بخش خودرو بدون راننده فعالیت می کنند معتقدند این خودروها ایمن تر از خودروهایی هستند که انسان فرمان آن را در دست دارد.

  • ۹۵/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">