ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تبلت‌های برتر 2016 به انتخاب گاردین

| يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

فبلت های iPhone 7 Plus، Pixel XL، Galaxy S7 Edge، Mate 9 و 3T به عنوان برترین های سال 2016 میلادی انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا از گاردین، بسیاری از امور روزمره از جمله بررسی ایمیل، ارسال انواع پیغام های متنی، صوتی، تصویری، وبگردی و ارتباط با سایرین در شبکه های اجتماعی با استفاده از گوشی های هوشمند انجام می شود. برای انجام بسیاری از این امور بهره مندی از یک صفحه نمایش بزرگ دارای اهمیت است.
به همین علت تصمیم گرفتیم در این گزارش به معرفی برترین فبلت های سال 2016 بپردازیم.

***فبلت iPhone 7 Plus
آخرین فبلت شرکت اپل، ضد آب است و دوربین پشتی آن به دو لنز مجزا مجهز شده است. این فبلت از صفحه نمایش 5.5 اینچی واید بهره می برد. اما سوکت هدفون ندارد و برای شنیدن موسیقی لازم است از یک مبدل استفاده شود. عمر باتری iPhone7 Plus به یک روز می رسد. این فبلت که به قیمت 719 پوند عرضه شده، برای طرفداران iOS که علاقه ای به تغییر ندارند، بهترین گزینه محسوب می شود.

***فبلت Pixel XL
اولین فبلت اختصاصی گوگل که آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید موسوم به Nougat اجرا می کند، Pixel نام دارد. این فبلت مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی است و دوربین آن به عنوان بهترین نمونه موجود در بازار شناخته شده است. این فبلت مجهز به یک حسگر اثر انگشت است و اولین گوشی هوشمند سازگار با فناوری واقعیت مجازی Daydream View محسوب می شود. اما این فبلت ضد آب نیست و در مقایسه با سایر محصولات اندرویدی قیمت نسبتا بالاتری دارد. فبلت Pixel با قیمت 719 دلار عرضه شده است.
این فبلت برای اشخاصی که به دنبال بهره مندی از آخرین قابلیت های اندروید هستند، گزینه مناسبی محسوب می شود.

***فبلت Galaxy S7 Edge
این فبلت یک صفحه نمایش 5.5 منحنی دارد و قابلیت های متنوعی از جمله دوربین با وضوح تصویر بالا، اسکنر اثرانگشت، ردگیر ضربان قلب و شارژ بی سیم را در اختیار کاربر قرار می دهد. این فبلت ضدآب است و امکان افزایش حافظه را با بهره گیری از یک کارت حافظه microSD فراهم می کند. این فبلت 520 پوند قیمت دارد، عمر باتری آن به یک روز و نیم می رسد و با هدست Gear VR نیز سازگاری دارد.
این فبلت برای اشخاصی که به دنبال یک گوشی جمع وجور با نمایشگر بزرگ هستند، گزینه مناسبی است.

**فبلت Mate 9
صفحه نمایش 5.9 اینچی فبلت Mate 9 مهمترین ویژگی آن محسوب می شود. این فبلت اندرویدی محصول شرکت هواوی است و با وجود این که شفافیت صفحه آن در مقایسه با سایر فبلت ها کمتر است، طول عمر باتری آن به دو روز می رسد. فبلت Mate 9 واکنش های بسیار سریعی دارد، قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را در اختیار می گذارد و به دو دوربین پشتی مستقل مجهز است که یکی تک رنگ و دیگری کاملا رنگی است. فبلت Mate 9 با قیمت 699 پوند به بازار عرضه شده است.
این فبلت برای اشخاصی که به دنبال بزرگترین صفحه نمایش با طولانی ترین عمر باتری هستند، مناسب ترین گزینه محسوب می شود.

***فبلت 3T
فبلت 3T محصول شرکت OnePlus در مقایسه با نسل قبلی خود، از یک پردازنده سریع تر بهره می برد و طول عمر باتری آن بالاتر است. شفافیت صفحه نمایش 5.5 اینچی این فبلت در مقایسه با سایر رقبا کمتر است، اما زاویه دید بهتر و تفکیک رنگ مناسب تری دارد. این فبلت امکان استفاده همزمان از دو سیمکارت را فراهم می کند و از فناوری Dash Charge برای شارژ سریع باتری بهره می برد. فبلت اندرویدی 3T با قیمت 399 پوند با 64 یا 128 گیگابایت حافظه در اختیار کاربران قرار می گیرد و ارتقای حافظه آن امکانپذیر نیست.
این فبلت برای اشخاصی که به دنبال یک فبلت با کیفیت بالا و ارزان قیمت هستند، مناسب ترین گزینه محسوب می شود.

  • ۹۵/۰۹/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">