ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: با تجهیز تاکسی های تهران به سیستم پرداخت الکترونیک، در آینده نزدیک، دریافت وجه نقد از سیستم کرایه ها حذف می شود.

علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفتگو با برنا، اظهار داشت: با تجهیز تاکسی های تهران به سیستم پرداخت الکترونیک، در آینده نزدیک، دریافت وجه نقد از سیستم کرایه ها حذف می شود.

وی تصریح کرد: تاکنون 50 درصد از تاکسی های تهران مجهز به این سیستم شده اند، که در تلاشیم برای مابقی آنها این اقدامات انجام شود.

قنادان بیان  کرد: هر روز به تعداد افرادی که از این سیستم استفاده می کنند و رضایتشان از این اقدام سازمان تاکسیرانی، افزوده می شود که این موضوع، ما را در تجهیز کامل تاکسی ها با سرعت بیشتر ترغیب می کند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: با توسعه و فراگیری این نوع پرداخت، به طور حتم از سواستفاده در کرایه جلوگیری می شود، به طور حتم پس از تجهیز کامل تاکسی ها به سیستم پرداخت الکترونیکی، به سمت فرهنگ سازی استفاده از آن پیش خواهیم رفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">