ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۰ به شرکت های تابعه وزارت ارتباطات اجازه می دهد که تا مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی خود به حمایت از طرح های توسعه ای اشتغال آفرین تخصیص دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، بند «ب» تبصره ۱۸ ماده واحده لایحه پیشنهادی بودجه سال ۱۴۰۰ که از سوی دولت به مجلس ارائه شده است، به شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه می دهد که با تأیید وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات تا مبلغ یکهزار و چهارصدمیلیارد ریال از محل منابع داخلی خود را برای کمک به سرمایه گذاری‌های خطرپذیر، ایجاد اپراتورهای ارائه کننده خدمات الکترونیکی در کلیه بخشها، حمایت از طرح ها و پروژه‌های توسعه ای اشتغال آفرین و یا صادرات کالا و خدمات در این بخش اختصاص دهند.

این حمایت باید از طریق بخش‌های خصوصی و تعاونی و به صورت وجوه اداره شده براساس آیین نامه ای که با پیشنهاد مشترک وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه کشور تهیه می شود و به تصویب هیأت وزیران می رسد، اختصاص یابد. مابه التفاوت نرخ سود نیز از این محل باید پرداخت شود.

در همین حال به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده می شود که از طریق سازمان توسعه ای و شرکتهای تابعه خود در چهارچوب ماده ۲۷ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، به منظور انجام طرح های دولت الکترونیک و توسعه خدمات الکترونیکی از جمله موضوع ماده ۶۹ قانون برنامه ششم توسعه، اقدام کند.

منابع مورد نیاز جهت سرمایه گذاری بخش دولتی تا مبلغ پنج هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و منابع داخلی شرکتهای تابعه با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین می شود و از محل ردیف ۱۴۹۰۰۰ جدول شماره  ۷ این قانون، به مصرف می رسد.

  • ۹۹/۰۹/۱۶

بودجه ۱۴۰۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">