ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تداوم بلاتکلیفی سرنوشت طرح GNAF در شرکت پست

| سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

در جریان نشست تخصصی کارگروه پروژه GNAF معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، اجرای این پروژه را گام مهمی در راستای ارائه سرویس های غیرحضوری به مردم و نیل به اهداف دولت الکترونیک دانست.
به گزارش روابط عمومی شرکت پست، در این نشست که روز گذشته با حضور کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت پست، ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم و مدیران کل دستگاههای اجرایی در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد ، محمدرضا گروسی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بر ضرورت همکاری همه جانبه دستگاههای اجرایی همکار با پروژه GNAF تأکید کرد.
وی ضمن قدردانی از همکاری پست و سازمان های خدمات دهنده برای تشکیل پایگاه اطلاعات نشانی مکان محور، خاطرنشان کرد: انطباق کدهای نوسازی شهرداری، اشتراکات آب، برق و گاز با کدهای پستی، گام مهمی در راستای بهره برداری مردم از سرویس های غیرحضوری و نیل به اهداف دولت الکترونیک است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افزود: با توجه به پایلوت بودن استان قم امیدوارم به زودی شاهد بهره برداری از امکانات این سرویس در استان باشیم.
کاوه دولتی مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی شرکت ملی پست نیز ضمن اشاره به اهمیت همکاری دستگاههای اجرایی گفت: برابر با آیین نامه و در بستر شبکه ملی اطلاعات ( NIX ) پس از عقد تفاهم نامه با کلیه دستگاه های دولتی، خدمات به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
وی با تشریح دقیق اهداف و برنامه های پروژه GNAF در کشور یادآوری کرد: سرویس های مبتنی بر آدرس در این پروژه از طریق روشهای کدپستی به آدرس و کدپستی به مختصات جغرافیائی انجام می پذیرد.
ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم نیز در این نشست گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته در قالب این پروژه ارائه کرد و خواستار همکاری هرچه بیشتر همه دستگاههای اجرایی ذیربط با این پروژه شد.
در ادامه سایر مدیران کل به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص چگونگی افزایش همکاریها و پیشبرد اهداف این پروژه پرداختند.

  • ۹۹/۰۳/۲۰

شرکت پست

طرح G-NAF

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">