ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، گفت: تصویب برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای تحولی عظیم در این هنر-صنعت ایجاد کرده و باعث می‌شود تا بازی‌سازان داخلی فعالیت‌ خود را در فضایی امن و بدون حضور متخلفان توسعه دهند.

حسن کریمی قدوسی با اشاره به لزوم سرعت عمل در تصویب برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با برنامه خود در مسیر پویایی این هنر – صنعت تلاش می‌کند اما تصویب برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای کمک بسیار بزرگی در جهت رشد کمی و کیفی و رفع بسیاری از موانع این صنعت است.

وی ادامه داد: بیش از 20 جلسه در مرکز ملی فضای مجازی برگزار شده است و همه مسئولان مرتبط با این حوزه نظرات خود را ارائه کرده‌اند تا این برنامه تدوین شود.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای همچنین گفت:‌ برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای در قالب شش موضوع کلی شامل 12 ماده «حوزه نظارت»، «ارتقای نظام قضایی کشور در حوزه بازی»، «آموزش و پژوهش»، «فرهنگ سازی و آموزش عمومی»، «توسعه فضای کسب و کار» و «ساماندهی مجوزها و حمایت از آنها» است.

به گزارش تسنیم، 25مهرماه سال جاری جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور رئیس جمهور برگزار و سیاست‌های مربوط به حمایت از تولید بازی‌های رایانه‌ای در کشور با بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی-اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه در خصوص مفاد «برنامه ملی بازی‌های رایانه‌ای» که پیش‌تر در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای مرکز ملی فضای مجازی تصویب شده بود، صحبت‌هایی انجام شد و قرار بود ادامه بررسی این برنامه در جلسه دو هفته بعد در این شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">