ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تغییر مدیر روابط عمومی مخابرات تهران

| يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ | ۱ نظر

آئین معارفه محمدرضا بیدخام مدیرکل جدید دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران در نشست هفتگی امروز مدیران برگزار شد.

مراسم معارفه محمدرضا بیدخام مدیرکل جدید دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، امروز یکشنبه یازدهم بهمن‌ ماه 94، در نشست هفتگی مدیران برگزار شد.

در این مراسم علیرضا صیدی از جایگاه روابط عمومی به‌عنوان جایگاهی وزین، تعامل‌گرا و تعامل‌ساز یاد کرد و گفت: دفتر روابط عمومی دارای دو وظیفه خطیر در ایجاد تعامل، هماهنگی و ارتباط سازنده است که وظیفه اول ایجاد ارتباط سازنده، فراگیر با مجموعه‌های خارج از شرکت و ارتباط دوسویه در راستای تصویرسازی زیبا از نام و برند شرکت در اذهان عموم جامعه به‌ویژه مشترکان شرکت مخابرات استان تهران است.

وی افزود: وظیفه دوم نهاد روابط عمومی، تعامل دوسویه با مدیران و کارکنان شرکت در جهت پیشبرد اهداف متعالی درون‌‌سازمانی و به‌عنوان پل ارتباطی و برقرار کننده جریانی دوسویه و هدفمند است.

مدیرعامل مخابرات استان تهران ضمن قدردانی از زحمات ولی‌الله سعیدیان و حجت‌الله فرزین مدیران سابق و ذوالفقاری معاون دفتر روابط عمومی در مدت انجام وظیفه خود، از محمدرضا بیدخام به‌عنوان فردی خوش‌فکر و پرکار یاد کرد که می‌تواند جایگاه فعلی دفتر روابط عمومی را حفظ کند و حتی با روحیه خلاق‌نگر ارتقا ‌دهد.

بیدخام نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر از حسن اعتماد مدیرعامل این شرکت برای سپردن مدیریت دفتر روابط عمومی به وی تشکر کرد و اظهار داشت: جایگاه دفتر روابط عمومی جایگاهی خطیر با وظایف سنگینی است که امیدوارم همان‌گونه که در مدت 25 سال از خدمتم در بخش‌های مختلف شرکت با تمام توان انجام وظیفه کرده‌ام در سمت جدید نیز از تمام ظرفیت‌های حرفه‌ای روابط عمومی برای حفظ و ارتقای دفتر روابط عمومی استفاده کنم.

  • ۹۴/۱۱/۱۱

مخابرات تهران

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بزرگترین *** خود شرکت مخابرات است. من 7 ماه است که از شرکت مخابرات تهران اینترنت adsl با سرعت 8 مگابایت و با قیمت ماهس 168 هزار تومان خریده ام ولی تقریبا 5 ماهش قطع بود و وقتی هم وصل بود سرعتش فقط در حد 128 کیلوبایت بود. هر وقت هم به اپراتورهایشان زنگ میزدیم  آنها فقط میخندیدند. واقعا خجالت آوره. مخابرات ** *** ******* **** ******* متاسفم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">