ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توئیتر در نظر دارد از روز دوشنبه سرویس اشتراک علامت آبی احراز هویت را با قیمت بالاتر برای کاربران اپل راه اندازی کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران شرکت رسانه‌های اجتماعی توئیتر روز شنبه در توئیتی نوشت: «ما علامت تأیید آبی را از روز دوشنبه دوباره راه‌اندازی می‌کنیم. ما از دوشنبه TwitterBlue را راه‌اندازی می‌کنیم، برای دسترسی به ویژگی‌های مختص مشترکان، از جمله علامت آبی، در وب با 8 دلار در ماه و در iOS با 11 دلار در ماه مشترک شوید.»

توئیتر توضیح نداد که چرا کاربران اپل بیش از دیگران در اینترنت هزینه دریافت می کنند. اما گفته می شود که به دنبال راه هایی برای جبران هزینه‌های دریافت شده در اپ استور است.

این شرکت گفت که کاربران می توانند برای سرویس به روز شده، که به مشترکان اجازه می دهد توئیت ها را ویرایش کنند، ویدیوهای 1080p آپلود کنند و پس از بررسی حساب، علامت تأیید آبی دریافت کنند، ثبت نام انجام دهند.

علامت تأیید آبی در ابتدا به شرکت‌ها، افراد مشهور، سازمان‌های دولتی و روزنامه‌نگارانی اعطا شد که توسط این پلتفرم تأیید شدند.

روز شنبه، توییتر اعلام کرد که شروع به جایگزینی برچسب "رسمی" با یک برچسب تأیید طلایی برای مشاغل و در اواخر هفته یک برچسب تأیید خاکستری برای حساب های دولتی و چندجانبه خواهد کرد.

به گفته توئیتر، مشترکین می توانند نام، نام نمایشی یا تصویر نمایه خود را تغییر دهند، اما اگر این کار را انجام دهند، علامت تأیید آبی را به طور موقت تا زمانی که حسابشان بازبینی شود، از دست خواهند داد.

ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر، ماه گذشته «مارک تأیید هویت آبی توئیتر» را راه‌اندازی کرد، اما پس از موجی از حساب‌های جعلی با علامت اعتبار، این ویژگی را پس گرفت.

  • ۰۱/۰۹/۲۰

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">