ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توییتر ممیزان محتوا را اخراج کرد

| يكشنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۱، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

توییتر تعداد بیشتری از کارکنان خود را در گروه اعتماد و ایمنی که نظارت بر محتوای جهانی این شبکه اجتماعی را مدیریت می کنند، اخراج کرده است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، توئیتر همچنین تعدادی از کارکنان خود در واحد مربوط به بررسی سخنان نفرت انگیز و آزار و اذیت را کاهش داده است.

حداقل 12 اخراج تازه در جمعه شب باعث کاهش کارکنان دفاتر این شرکت در دوبلین و سنگاپور شده است. از جمله اخراج شدگان جدید می توان به نور ازهر بن ایوب اشاره کرد که به تازگی به عنوان رئیس واحد یکپارچگی توئیتر در منطقه آسیا و اقیانوسیه منصوب شده بود. آنالویزا دومینگوئز، مدیر ارشد سیاست درآمدی توییترهم از جمله اخراج شدگان است.

کارکنان گروه‌هایی که سیاست‌ گذاری درمورد انتشار اطلاعات نادرست، درخواست‌های جهانی و عملکرد رسانه‌های دولتی در این زمینه را در این شبکه اجتماعی مدیریت می‌کنند نیز حذف شدند.

الا اروین، معاون اعتماد و ایمنی توییتر، تأیید کرده که توییتر جمعه شب اخراج هایی داشته، اما جزئیاتی در این زمینه ارائه نکرد.

  • ۰۱/۱۰/۱۸

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">