ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اعضای هیات مدیره توئیتر در حال بررسی مجدد پیشنهاد ایلان ماسک برای خرید این شبکه اجتماعی هستند. وی بدین منظور 43 میلیارد دلار پیشنهاد کرده است.

به گزارش فارس به نقل از سی ان بی سی، یک منبع نزدیک به توئیتر تصریح کرده که اعضای هیات مدیره این شبکه اجتماعی در حال بررسی پیشنهادهای دیگر نیز هستند.

این شرکت می‌تواند تا زمانی که آخرین صورت وضعیت مالی خود را در روز پنجشنبه گزارش می‌کند، در این زمینه تازه ترین اطلاعات را منتشر کند.

پیش از این، وال استریت ژورنال گزارش داده بود که مدیران توییتر در حال بررسی مجدد این پیشنهاد هستند و احتمال بیشتری دارد دوباره در این زمینه مذاکره کنند.  این نشریه گزارش داده که وضعیت به سرعت در حال تغییر است، اما دو طرف روز یکشنبه برای بحث در مورد پیشنهاد ماسک ملاقات می کنند.

سخنگوی توییتر از اظهار نظر رسمی درباره این گزارش خودداری کرد.گفته می شود این شبکه اجتماعی هنوز در حال کار برای تخمین ارزش خود است. گزارش ها حاکی از آن است که ماسک گفته است که از پیشنهاد اولیه خود انصراف نخواهد داد.

  • ۰۱/۰۲/۰۵

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">