ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توییتر با انگیزه جذب کاربران یوتیوب قصد دارد با سیاستی جدید 70 درصد از درآمد تبلیغات پیش از پخش ویدیوها را به تولیدکنندگان محتوا که کاربران این شبکه هستند، اختصاص دهد.
فناوران- شبکه اجتماعی توییتر که یکی از بزرگ ترین مشکلاتش طی دو سال اخیر کاهش رشد کاربرانش است، راهکارهای مختلفی برای جذب هرچه بیشتر کاربران امتحان می کند. ازجمله راهکارهای جدید این شبکه اجتماعی برای جذب کاربران، پخش تبلیغات در کنار ویدیوهای کاربران توییتر و اختصاص بخشی از درآمد حاصل از این تبلیغات به آنهاست. 
پیش از توییتر، یوتیوب چنین سیاستی در پیش گرفت؛ به این صورت که بخشی از درآمدی که از محل تبلیغات به دست می آورد، بین تولیدکنندگان محتوایش تقسیم می کند. این شبکه اجتماعی 45 درصد از درآمدی که از تبلیغات به دست می آورد را به تولیدکنندگان محتوایش اختصاص می دهد. اما توییتر برای پیشی گرفتن از یوتیوب و جذب بیشتر کاربران، 70 درصد از درآمدی که از تبلیغات پیش از پخش ویدیوها به دست می آورد، به تولیدکنندگانش می پردازد.
این در حالی است که توییتر در برابر یوتیوب، رقیب شمرده نمی شود. از سوی دیگر گفته می شود تصمیم توییتر برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا نیز دیرهنگام است؛ بنابراین توییتر باید برای برابری با سایر رقبا از اقدامات هوشمندانه ای استفاده کند. پیش از این بسیاری از کاربران برتر توییتر از این شبکه درخواست تقسیم کردن درآمدها را داشتند اما به دلیل بی‎توجهی توییتر به سراغ سایر شبکه ها مانند یوتیوب رفته اند.
 به گفته توییتر نیازی نیست محتوای ویدیویی تولیدشده مختص توییتر باشد و کاربران می توانند ویدیوهای منتشرشده در سایر شبکه ها مانند یوتیوب را در این سرویس به اشتراک بگذارند. این فرآیند کاملا خودکار انجام می شود، یعنی کاربران مورد تایید تنها کافی است پس از آپلود ویدیو، روی گزینه «تقسیم درآمد» کلیک کنند. 
اعلام شده قابلیت تقسیم درآمد از اواخر هفته آینده به صورت آزمایشی برای کاربران آمریکایی فعال خواهد شد. گفتنی است کاربرانی که قصد استفاده از این برنامه را دارند، باید حساب کاربری خود را به تایید توییتر برسانند تا گزینه ای برای انتخاب نمایش تبلیغات پیش از پست های منتشرشده در حساب کاربری آنها فعال شود.

  • ۹۵/۰۶/۱۳

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">