ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تکذیب دسترسی هکر بازداشتی به 3 هزار فیش حقوقی

| چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۰۰ ب.ظ | ۱ نظر

دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر منتشره در برخی رسانه‌ها که از قول متهم اعلام داشته‌اند که وی سه هزار فیش حقوقی مربوط به مستخدمان و مقامات دولتی را در اختیار دارد، را منطبق با ادعاها و اقاریر متهم نداست.

جعفری دولت آبادی از دستگیری یک هکر خبر داد و گفت: این فرد مدعی است اقدامات زیادی انجام داده و چندین سایت مهم دولتی و خصوصی را هک کرده است؛ اما با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که متهم قصد بزرگنمایی و زیر سؤال بردن امنیت سیستم سامانه‌های الکترونیکی را داشته آن‌گونه که مدعی است، موفق نبوده و تنها توانسته سایت چند سازمان را هک کند.

به گزارش میزان، دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به خبر منتشره در برخی رسانه‌ها که از قول متهم اعلام داشته‌اند که وی سه هزار فیش حقوقی مربوط به مستخدمان و مقامات دولتی را در اختیار دارد، این خبر را منطبق با ادعاها و اقاریر متهم نداست و اظهار داشت: نظام مصمم است با دریافت کنندگان حقوق‌های گزاف و بدون مبنا برخورد کند؛ اما ارتباط دادن آن سه هزار فیش با مسائل اخیر، صحیح به نظر نمی‌رسد و کسانی که این خبر را منتشر کرده‌اند، اگر ادله‌ای دارند به دادستانی ارائه کنند تا بررسی شود.

جعفری دولت آبادی در رابطه با فیش‌های حقوقی غیرمتعارف خاطرنشان کرد: رسانه‌ها حق ندارند با بزرگنمایی‌، اعتماد مردم به کارآمدی نظام اسلامی را از بین ببرند.

  • ۹۵/۰۴/۰۲

هکرها

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شد شما یه چیزی رو تکذیب نکنی
ب*** *** *****
*** ** **** ** *** *** ***** *** ** *****

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">