ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تکلیف فیلترشکن‌ها روشن شود

| جمعه, ۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۰۴:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فیلترشکن ها میلیاردها تومان را در جیب افراد منفعت طلب می کند که انتظار است در اسرع وقت، پیام رسان های خارجی تعیین‌تکلیف شوند.
به گزارش مهر، علی اکبر کریمی بعدازظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان مرکزی اظهار کرد: این سوال از سوی مردم مطرح می‌شود اگر پیام رسان های داخلی پاسخگوی نیاز مردم است چرا از فعالیت پیام رسان های خارجی جلوگیری نمی‌شود و اگر این اقدام انجام شده چرا با فیلترشکن کار می‌کند که انتظار است این مهم برای مردم تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به اینکه ساختارها برای صادرات نرم افزار و محصولات آی تی ضعیف است، افزود: انتظار است در حوزه صنعت آی تی و فناوری اطلاعات تلاش بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شبکه تلفن‌های ثابت در برخی از روستاها به ویژه روستاهای بزرگ بلا تکلیف است هر چند منابع مالی برای این مهم در وزارتخانه وجود دارد که امید است تدابیر ویژه ای در راستای رفع این مشکل اندیشیده شود.

کریمی افزود: برخی روستاها با فرسودگی شبکه مخابراتی مواجه هستند و سوییچ‌ها نوسازی و پشتیبانی نمی‌شود که نیاز است این مهم تقویت شود.

وی گفت: مردم در برخی روستاها ۱۰ سال گذشته بابت انشعاب تلفن پول پرداخت کرده‌اند اما هنوز پول مردم بلاتکلیف مانده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">