ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تکمیل پروژه GNAF تا سال 99

| يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

خبرگزاری میزان- مدیرعامل پست گفت: پروژه GNAF با سابقه ۳ سال از شروع آن تا کنون توانسته به ۷۶ شهر سرویس دهی کامل دهد و برای۲۰۰ شهر دیگر نیز در دست اجرا است.به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، حسین نعمتی در نشست خبری امروز به مناسبت روز جهانی پست در پاسخ به خبزگزاری میزان در خصوص سرویس طرح استانداردسازی آدرس‌ها (GNAF) گفت: برای موضوع جی نف چند مورد نیازمندی وجود دارد که از نمونه‌های آن می‌توان به بحث نقشه و نقشه برداری اشاره کرد که خوشبختانه با همکاری سازمان نقشه برداری و ثبت اسناد و سایر سازمان‌های مرتبط اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده و برنامه در حال اجرا است.
وی در ادامه افزود: برای اجرای این پروژه نیاز به نام دقیق معابر و پلاک خانه‌ها است، زیرا برای برخی از آن‌ها نامگذاری دقیق صورت نگرفته که در این راستا به همکاری شهرداری‌ها نیازمندیم.
مدیرعامل پست در توضیح شهر‌های بهره بردار از این سرویس گفت: پس از ۳ سال از شروع پروژه به ۷۶ شهر سرویس جی نف رسیده و برای ۲۰۰ شهر نیز در دست اجرا است تا با تلاش‌های صورت گرفته تا ۲ سال آینده این طرح برای تمام کشور گسترده شود.
 نعمتی در توضیح عملکرد این شرکت گفت: شرکت ملی پست ایران در ۶ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۵ درصدی در پست ویژه، رشد ۲۴ درصدی پست سفارشی و افزایش ۱۱ درصدی درآمد از طریق افزایش ترافیک برخی سرویس‌ها داشته است.
وی با اشاره به اینکه با گذشت زمان پست جایگاه خود را از دست نمی‌دهد، گفت: امروز سیاستی که در سطح اتحادیه جهانی پست در حال پیگیری است، توسعه و گسترش در بخش های فیزیکی، مالی و فن آوری است که ابعاد نوین آن نیز تدوین و معرفی شده و در مجموع دیدگاه شرکت ملی پست به آن مثبت است و در آینده از خدمات نوین آن بهره مند خواهیم شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">