ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تیک آبی توییتر پولی شد؛ ماهی ۲۰ دلار

| دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

گزارش ها حاکی از آن است که توییتر در حال بررسی یک اشتراک ماهانه 20 دلاری برای تیک‌های آبی است.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، کاربران توئیتر با تیک آبی روی حساب خود ممکن است به زودی مجبور شوند برای حفظ این وضعیت هزینه پرداخت کنند.

یک منبع آگاه گزارش داد که مدیران توئیتر به شدت در نظر دارند که از افرادی که تیک آبی رایگان در نمایه خود دارند، هر ماه 5 دلار برای اشتراک توئیتر آبی بگیرند یا نشان خود را از دست بدهند.

منابع آگاه گفتند که مدیران این شبکه اجتماعی آخر هفته را صرف صحبت در مورد این ایده و برنامه ریزی در مورد آن کرده اند.

با این حال، گزارشی از ورج نشان می‌دهد که ممکن است این علامت، بیش از این ها هزینه داشته باشد. در آن گزارش آمده که توئیتر قصد دارد برای اشتراک آبی جدید 19.99 دلار دریافت کند و اگر کاربران این هزینه را پرداخت نکنند، تیک آبی رنگ را از دست خواهند داد.

براساس این گزارش، به کاربران قبل از، از دست دادن تیک آبی خود، ۹۰ روز فرصت داده می شود تا حق اشتراک بخرند. به کارمندانی که روی این پروژه کار می کنند ظاهراً تا 7 نوامبر فرصت داده شده تا تغییرات را اجرا کنند.

تیک آبی توسط برخی به عنوان نماد وضعیت دیده می شود. برای واجد شرایط بودن، حساب‌ها باید «مهم، معتبر و فعال» باشند که شامل حساب های مقامات دولتی، افرادی که نماینده برندهای برجسته هستند، سازمان های خبری و روزنامه نگاران؛ فعالان رسانه ای، سلبریتی ها، ورزشکاران.

در سال 2021، 360 هزار حساب یا 0.2 درصد از کاربران فعال روزانه توئیتر قابلیت توئیتر آبی را دریافت کردند.

توئیتر آبی یک سرویس اشتراک است که چندین امتیاز ممتاز را ارائه می‌کند، از جمله به کاربران اجازه می دهد اخبار را بدون آگهی بخوانند، توئیت‌های منتشر شده را ویرایش کنند، نشانک‌های خود را در پوشه‌ها سازماندهی کنند، مکالمات را در دایرکت پین کنند، ویدیوها را تا 10 دقیقه آپلود کنند و ...

هنگامی که این قابلیت در سال 2021 راه اندازی شد، این سرویس 3 دلار هزینه داشت، اما هزینه این اشتراک  در اکتبر به 5 دلار افزایش یافت.

  • ۰۱/۰۸/۰۹

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">